- Konuyu Başlatan
- AdminCP
- #1
- Katılım
- 2 Aralık 2024
- Konular
- 189
- Mesajlar
- 224
- Reaksiyon puanı
- 27
- Puanları
- 18
- Konum
- Türkiye
- Web sitesi
- www.hebele.net
- Cinsiyet
- Erkek
Apple, gecikmeler ve yeniden yapılanma nedeniyle donanım abonelik hizmetini lansmandan önce sonlandırdı.
iPhone abonelik fikri müşteri sadakatini hedefliyordu ancak hayata geçirilemedi.
Apple, donanım tabanlı abonelik modelinden vazgeçmesine rağmen geleneksel cihaz satışlarına odaklanmaya devam ediyor.
bildirdiğine göre , konuyla ilgili tanıdık kaynaklar Apple'ın donanım abonelik hizmetini durdurduğunu doğruladı. Şirket, 2022 projesini belirsizliğe gömülmeden önce 2023'e erteleyen gecikmelerle birlikte bunu kapıdan çıkarmaya çalışırken zor zamanlar geçirdi. Üst düzey yöneticiler, ekibin çizim tahtasına geri dönmesini istedi ve sonunda tamamen parçalandı ve Apple etrafındaki farklı projelere taşındı.
Apple Pay abonelik planını denetledi, ancak bölümün planlarını yeniden düşündüğü anlaşılıyor. Sonuçta, bir süre önce Apple Pay Later'ı kapattı ve şimdi bunun yerine üçüncü taraf hizmetleri tanıtıyor. Buna rağmen, iPhone abonelik hizmetini çevreleyen fikir çok mantıklıydı. iPhone yalnızca şirketin en çok satan ürünü değil, aynı zamanda insanları bir abonelik hizmetine bağlamak, insanların Cupertino devine daha uzun süre sadık kalmasını sağlayacaktır. Ancak, projenin gerçekleşmesi amaçlanmamış gibi görünüyor ve şirket bunun yerine cihazları satmanın denenmiş ve doğru yöntemine odaklanacak.
Bu, şirketin abonelik hizmetlerine olan hevesinin tükendiği anlamına gelmiyor. Apple'ın açığı kapatmaya yardımcı olan birçok abonelik hizmeti var.
iPhone abonelik fikri müşteri sadakatini hedefliyordu ancak hayata geçirilemedi.
Apple, donanım tabanlı abonelik modelinden vazgeçmesine rağmen geleneksel cihaz satışlarına odaklanmaya devam ediyor.
Apple, piyasaya sürülmeden önce donanım tabanlı abonelik hizmetinden kurtuluyor
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Apple Pay abonelik planını denetledi, ancak bölümün planlarını yeniden düşündüğü anlaşılıyor. Sonuçta, bir süre önce Apple Pay Later'ı kapattı ve şimdi bunun yerine üçüncü taraf hizmetleri tanıtıyor. Buna rağmen, iPhone abonelik hizmetini çevreleyen fikir çok mantıklıydı. iPhone yalnızca şirketin en çok satan ürünü değil, aynı zamanda insanları bir abonelik hizmetine bağlamak, insanların Cupertino devine daha uzun süre sadık kalmasını sağlayacaktır. Ancak, projenin gerçekleşmesi amaçlanmamış gibi görünüyor ve şirket bunun yerine cihazları satmanın denenmiş ve doğru yöntemine odaklanacak.
Bu, şirketin abonelik hizmetlerine olan hevesinin tükendiği anlamına gelmiyor. Apple'ın açığı kapatmaya yardımcı olan birçok abonelik hizmeti var.